Andra Sidan Atlanten

Tillbaka till verkligheten
Efter en vecka på Maui känns vädret i San Francisco inte så roligt. Men vi missade regent i alla fall, och kom hem till sol. Igår skulle vi köra till Golden Gate bron eftersom solen sken, utan ett moln på himmeln.. men planerna ändrades då Mo fick punktering på sitt däck. Istället tog vi en uber till Ferry Building och gick därifrån hem, vilket är ganska långt, men skiner solen i San Francisco så klagar jag inte.
 
Idag fanns inte ett moln på himmlen och det var 17 grader utomhus så att jag och Viktoria bestämde oss för att sätta oss i Dolores Park med hunden och bara njuta av solen! Mo ringer mig efter en stund och säger att han ska hämta mig men det slutade med att han och hans kompis stannade i parken istället, och till slut var vi fem personer som bara satt och snackade. Viktoria åkte hem och jag och Mo gick och köpte lunch som vi sedan åt i parken. När vi kom hem körde Mo direkt till skolan och jag satte mig i sängen med datorn i knät och försökte plugga till högskoleprovet, gick väl sådär. Nu har jag precis lagat middag och inväntar Mo som snart kommer hem från skolan.