Andra Sidan Atlanten

20180218
Hemkommen efter en heldag på jobbet, och helt utslagen sitter jag just nu i sängen och tänker på att om bara ett par dagar sitter Adina och jag på ett plan till Dublin! Det ska bli så himla skönt att få lämna kalla sverige, för ett ännu gråare Dublin... skämtosido så är det alltid accepterat med dåligt väder på en sådan typ av semester. Enligt väderprognosen ska det regna under hela tiden vi befinner oss där, ganska så skoj. 
 
Jag tänkte mest kika in här och uppdatera, mestaldels för min egen skull men också för att jag inte ska glömma bort att uppdatera med mina resor, för att det är trots allt därför jag har denna bloggen (för mig själv). Det är så himla härligt att kunna skrolla tillbaka här och titta på allting jag gjorde i USA under mina år där och bli bitter över att vädret rent ut sagt SUGER här i Sverige... Varför. 
 
Och med det avslutar jag med en av mina favoritbilder från mina år i USA... San Fransico, åh vad jag saknar dig.