Andra Sidan Atlanten

Maj i Malmö
Nu har jag varit hemma exakt en månad och det känns som att jag kom hem för ett år sedan. Tiden har rullat på ganska fort och jag har kommit in i mina gamla rutiner igen. Jobba på Media Markt och sitta hemma resten av tiden. När jag lämnade Sverige 2015 var jag 19 år gammal och jobbade på Media Markt. 2017, och jag är 21... jag jobbar fortfarande kvar på Media Markt. Det är inte mycket som har förändrats men samtidigt är det mycket som har förändrats. Jag har träffat otroligt underbara människor i USA som jag föralltid kommer ha med mig. Mitt liv i Sverige har inte förändrats speciellt mycket under tiden jag varit borta. Alla mina vänner har fortsatt sina liv, självklart, och jag trampar på! Jag har kommit in på Lunds Univeristet till hösten och är väldigt glad över det (dels för att jag inte trodde att jag skulle komma in i Lund över huvudtaget haha). Tills dess har jag redan saker inbokade.. Jag ska jobba på Media Markt och jag har ungefär en månads semester i sommar, en månad semester kanske inte är det mest genomtänkta innan jag ska börja plugga men jag kände att jag behöver det i Sommar! Jag ska tågluffa själv genom Europa och hälsa på vänner jag lärt känns i USA! Jag ser verkligen fram emot det! I Augusti ska jag förmodligen åka till Finland för att hälsa på Mariia som ni kanske kommer ihåg! Hennes tid som au pair är slut 29 juli, efter det ska vi ses!!! 
 
Jag känner mig mycket mer ok med att vara hemma nu, än för två veckor sedan! Sverige är inte så himla roligt att bo i men det spelar ingen roll. Nu är jag här och får göra det bästa av situationen! Tre år i skolan sedan får jag se vart jag bär mig av, igen!