Andra Sidan Atlanten

Mat för fem personer
Viktoria och jag landade i tisdags efter att ha lämnat Vegas bakom oss. 3,5 dagar i vegas är på tok för mycket. Två dagar räcker gott och väl. När man är fattiga som vi är och inte kan gå på shower är det inte lika kul att vara där en längre period. En dag vill jag tillbaka och se några av de kända shower de har där. Resan var grymt lyckad, och extremt billig - Tack, Tack, Vegas. 
 
Efter att ha kommit tillbaka till verkligeheten som egentligen känns som en semester från min semester, eftersom kroppen är död, har jag inte gjort speciellt mycket. Jag har som vanligt hängt med Viktoria, hjälpt Mo med sina arbeten och ätit god mat. Mo och jag skulle börja på diet... det höll två dagar för mig sen åt jag cheese fries med cheese dippa i Vegas... medan han har varit duktig i SF och ätit nyttigt. Onsdagen när jag kom hem åkte vi och käkade brunch och han blev lagom sur på mig när jag tycker att vi ska beställa in French Toast och äppelkaka... Efter lite tjafs vann jag och vi beställde in vars en huvudrätt, French Toast och två kakor... allt eller ingenting - ellerhur? 
 
Vi har även besökt Coit Tower eftersom Mo inte varit där än, efter att ha bott fyra år i San Francisco!!! 
 
 
Som ni kan se på bilden är han inte speciellt glad att jag fick oss att besälla mat för, som mamma sa, 4-5 personer. Ärligt talat är detta en ganska 'normal' måltid för oss. Vi båda älskar mat och brukar inte bara beställa in en huvudrätt utan en var, och en till att dela på (förutom förätt och efterätt, haha)
#1 - rememberthiis.blogg.se

Gott:)