Andra Sidan Atlanten

Mahalo Maui, Aloha San Francisco
Att vakna upp sista dagen på en paradisö svider lite i hjärtat. Vakna upp bland palmer, tropiskt väder och havet är någonting jag vill göra varje dag. Men precis som alla andra resor kom även denna till sitt slut. Vi hade sju underbara dagar på Hawaii tillsammans och eftersom vi inte kommer se varandra något mer efter Mars uppskattar vi vår tid tillsammans lite mer tror jag. 
 
Sista dagen på Hawaii hade Mo surflektion medan jag lämnade tillbara hyrbilen. När jag kommer tillbaka till stranden där han är så har han inte fått en surflektion utan en paddelboard lektion.. han var ganska besviken. Vi gick in till surfskolan och berättade hur det låg till vilket slutade med att han till slut fick sin surflektion, utan extra kostnad, och han drog med mig. Sista dagen på Hawaii surfade jag, och det var mycket svårare än det ser ut. Nöjda och glada duschade vi av oss och satte oss i en taxi till flygplatsen. Vi landade i San Francisco runt tio på kvällen och vi gjorde inte så mycket mer än att sova då.