Andra Sidan Atlanten

3
Äntligen är solen framme i San Francisco igen!! Efter att ha spenderat helgen och halva veckan i Las vegas missade vi regnet och fick ännu mer sol i Vegas. Klockan åtta imorse ringde min klocka och jag åkte till Viktoria för frukost. Snåla som vi är delade vi på en rätt, inte så konsitgt när en tallrik äggröra kostar $16.. Vi tog en promenad i solen till Golden Gate park och strosade runt tillsammans med Viktorias hund. Resten av dagen kommer jag inte göra speciellt mycket. Mo är i skolan och jag ska plugga lite på högskoleprovet... som närmar sig. Jag åker hem om tre veckor och ska göra högskoleprovet två dagar efter att jag har åkt hem, bra planering! 
 
Jag kan inte förstå att jag bara har tre veckor kvar här.. bara tanken av det får mig att vilja boka en ny flygbiljett hit. Att komma hem till Sverige och komma in i samma rutin (igen) kommer vara svårt, än om inte svårare nu när jag bott med Mo i tre månader. Att trivas så himla bra på en plats och behöva lämna är ganska (jätte) jobbigt. Jag ska köpa allting jag behöver och vill ha innan jag åker hem och fylla väskan med glädje. Nu ska jag ta en liten power nap innan jag börjar med högskoleprovet!