Andra Sidan Atlanten

Lite bilder från min första månad tillbaka.
 
Den första februari fyllde Viktoria 22, men vi firade det som 21. Har du bott i USA förstår du vad jag menar. Vi gick till en bar som heter Blue Light, och det mina vänner blev början på "Taco Tuesday". Vi valde detta stället eftersom de på tisdagar har öl för $2, motsvarade 18 kr... inte illa va? Självfallet hade hon på sig sin fina "Happy Bday krona som jag fint nog köpte i Vegas inne på klubbens toalett när jag var liiiite för full, på MIN 21 års dag. Tack Adina för att du inte stoppade mig från mitt bästa köp 2016. 
 
 
Lite bilder från Viktorias födelsedagsbrunch och en taco tuesday men istället för på kvällen började vi lite tidigare, med happy hour. Ja, vad annars ska vi göra? Vi dricker öl och äter väldigt mycket mat. Viktoria är lika crazy crazy som mig och jag älskar det. Vi pratar lika mycket båda två, och tänker väldigt lika. Otroligt glad att vi klickar så bra ihop! 
 
 
Lite bilder från ett av mina favoritställen i San Francisco!! Det är ganska dyrt, men ack så gott. De säljer Acai skålar med frukter och bär, himmelskt gott. Stället heter Basik, Mo brukar ta mig dit och vi har väl testat alla skålar de har nu skulle jag tro. 
 
 
Nedersta bilden till höger är innefrån lägenheten, den stora bilden är utsikten från lägenheten och översta bilden till höger är nedanför byggnaden precis på gatan utanför. Området vi bor i är helt perfekt. Vi har metron precis utanför. När Mo är i skolan tar jag mig runt själv bara, så himla lätt. 
 
 
Två bilder från historiska "Womans march" i SF. Helt otroligt vad mycket människor som deltog. Vi såg det från fönstret och bestämde oss för att gå ner och delta... vi deltog i 10 minuter innan det blev alldeles för trångt och alldeles för mycket människor... 
 
Fortsätter göra små sånna här inlägg så att ni hänger med lite :))
 
#1 - Sara Ekman

Å vad nice :D