Andra Sidan Atlanten

Landat på Maui!!!
Hallå allihop! Mo och jag vaknade vid klockan 6, eller rättare sagt... jag vaknade och fick dra honom ur sängen. Vi packade det sista och begav oss mot flygplatsen. Vi flög från San Francisco till Maui på morgonen och landade mitt på dagen här på grund av tidsskillnaden. När vi kom fram tog vi en taxi till hotellet (eftersom uber och lyft inte finns, snyft). Väl på hotellet duschade vi av oss, njöt av vår utsikt och klädde på oss för att äta middag. 
 
En gratis shuttle från hotellet tog oss till ett område med butiker, restauranger och en matbutik. Hotellet vi bor på är ett residential, vilket innebär att vi har fullt kök här. Vi bestämde oss för att äta ute idag för att vi båda två är helt slut. Vi satte oss på en jättemysig restaurang, "Three's", som även hade livemusik. Här i Hawaii äter jag fisk och skaldjur.. annars hade jag fått leva på fruktsallad osv.. Vi åt kokosräkor, vilket jag är väldigt förtjust i så det gjorde inte så mycket. Sedan åt vi även "dagens fisk", vilket var färsk från Hawaii och smakade gudomligt gott. Mo och jag gick lite längs strandpromenaden och kände på vattnet, vilket var mycket varmare än vad jag trodde.
 
Nu ligger jag i sängen och han pluggar. Vi ska kolla på film så fort han är klar, tills dess ska jag sova..