Andra Sidan Atlanten

Födelsedagsgris
Idag fyller Mo 24 och jag har fortfarande inte köpt någonting till honom. Han är omöjlig att köpa grejer till, istället ska vi nog göra någonting idag.. vi får väl se. Jag försökte väcka honom med att sjunga på morgonen, han blev lite förvirrad.. sedan insåg jag att klockan bara var sex på morognen, stackare. Det är två timmars tidsskillnad från Maui till San Francisco vilket gör att det blir 11 timmar hem till Sverige. 
 
Nu ska jag försöka få upp honom ur sängen så att vi inte missar vår hotellfrukost.. (jag ville endast ha detta hotellet för att de hade en frukostbuffé haha). Det enda jag tycker är jobbigt med hotellfrukost är att det är frukost mellan 6-9, är man (jag) på semster så vill man (jag) sova då. Vi får i alla fall frukost. Nu ska jag släpa honom ur sängen och börja hans födelsedag! 
 
Försökte mig på födelsedagssången på arabiska. Han skrattade mest och jag tar nu upp den på spotify. A for effort.