Andra Sidan Atlanten

Fjortonde februari tvåtusensjutton
Alla hjärtans dag var för ett par dagar sedan, och ni som känner mig vet mycket väl att 1. Jag kommer knappt ihåg sådana dagar för att de inte intresserar mig, 2. Jag är inte så romatisk. Att leva ihop med Mo, som tycket det är viktigt var ganska kul. Han var i skolan hela dagen och därför hann vi inte göra så mycket. Han kom hem från skolan klockan 21, och tanken var att vi skulle ut och äta... vilket jag hade sagt från början inte var nödvändigt. Han ringde mig på vägen hem och frågade om han skulle köpa med sig mat istället, vilket lät mycket bättre i mina öron. Han klev in genom dörren med två bruna papperspåsar och jag luktade direkt vart ifrån påsarna kom... Bellini!! Bellini är en liten hamburger/cafe/fylleställe, men gud vad gott det är. Han köpte min veggoburgare, pommes och en nutellacrépe, allt jag behöver haha. Han skrattade åt mig eftersom jag föredrog film och min burgare/pommes framför en fin middag ute. 
 
Eftersom han fick dåligt sammvete över att inte kunna vara med mig den fjortonde förens kl nio på kvällen så "firade" vi alla hjärtans dag igår, en dag senare. Vi åkte in till stan och shoppade, åt efterrätt och gick omkring och kikade på kläder och skor. Skönt att han är så intresserad så att jag inte behöver dra med honom. På kvällen åkte vi och gjorde mani/pedi båda två innan vi senare åkte till en fin restaurang för att äta middag med alla hans kompisar som är och hälsar på denna veckan! Jag förstår verkligen inte hypen kring fina restuaranger... 1. man får ju knappt någon mat för vad man betalar 2. Dessa människor lyckas alltid välja japansk mat, vilket jag inte alls tycker är gott. 3. VARFÖR BETALAR MAN SÅ MYCKET FÖR OSTRON NÄR DE SMAKAR SOM BOTTEN AV HAVET!?. Safe to say, jag föredrar "billigare" restauranger framför alla de fina restauranger vi alltid går till. Detta tycker självklart Mo och alla hans kompisar är ganska konstigt... "Vem tycker inte om kaviar och ostron?!" ja du... det finns människor i världen som inte gör det vänner.. Kort och gott, jag hade två väldigt bra dagar denna veckan. 
 
ps.... jag måste bli bättre på att ta bilder. Insåg precis att jag inte har en enda bild från igår, eller föregående dag.