Andra Sidan Atlanten

FRIDAY
Idag vaknade vi tidigt på morgonen, och jag fick se soluppgången från balkongen! Jag väckte Mo efter ett tag och vi åt frukost. Idag hade vi absolut ingen plan, och det var mulet ute så att stranden var utesluten. Vi har även bränt oss ganska så bra båda två så att stranden kanske inte var bästa ideén i vilket fall som helst. Vi tog vår tid och googlade på grejer att göra. När vi hittat allting vi ville göra gick vi ner till personen på hotellet som kan boka allting till oss och fick klart på hur resten av veckan ser ut. Problemet i Maui är att har du ingen bil så kommer du verkligen ingenstans. Det finns inga bussar eller liknande... antingen går du eller tar taxi - och det är inte billigt. Vi har hyrt bil för tre dagar av sex, så att vi får se mer än vår gata och straden närmst oss. 
 
Ikväll gick vi på Lu'au, vilket är en show där de berättar sin historia genom hula dans. SÅ HIMLA COOLT! Det var buffé och open bar hela kvällen, och showen var helt fantastisk! Vi såg solnedgången och åt massor av mat. De drog upp Mo (och ett dussin andra) på scenen för att lära sig hula och sedan dansa med de professionella dansarna. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Han gjorde ett bra jobb i alla fall. Vi begav oss sedan hemåt när allting var slut och försökte gå av maten vi ätit. Nu sitter vi på vars en dator. Han pluggar och jag ska skriva klart här och sedan sova. När senast gick jag och lade mig innan 22?! Solen tär på en... Godnatt på er, så uppdaterar jag er från paradiset imorgon.