Andra Sidan Atlanten

En månad i USA.
Klockan är 21.50 och vi har precis ätit middag. Mo kommer hem från skolan ganska sent, vilket bidrar till att våra middagar blir lite senare. Jag klagar verkligen inte eftersom jag äter sen lunch också. Att inte ha tider att passa är delvis skönt, men även frustrerande ibland. De dagar jag inte har någonting alls att göra och alla är upptagna blir jag extremt rastlös och vet inte vad jag ska göra, jag är i San Fran men vet inte ändå.. hemskt. De flesta dagar gör vi någonting, Mo och jag. Idag var jag på Ikea med hans kompis eftersom kompisen skulle köpa soffa så hakade jag på och köpte mat i "Swedish store" utanför, perfekt!! 
 
Köpte med mig lite allt möjligt hem idag. Bröd, Kaviar (så att killarna ska smaka... efter att ha bett dem smaka salt lakrits så litar de inte på mig längre), DAIMTÅRTA(!), chokladbollar, köttbullar, gräddsås och veggo(kött)bullar! Blev en hel del...Har varit borta från Sverige i en månad, men ändå saknar jag maten.. speciellt brödet, jag som inte ens äter bröd. Nu ska killarna på bio, inte en film jag är intresserad av så jag ville inte följa med. Istället ligger jag hemma i sängen med chips och ska kolla på en Nicholas Sparks film, någonting Mo absolut inte vill se - I don't blame him haha. 
 
Godnatt, puss och kram. 
 
En bild från första gången jag besökte SF.