Andra Sidan Atlanten

En lugn helg
Helgen har varit relativt lugn.. I fredags var hela gänget ute. Fem svenska tjejer, Mo och alla hans kompisar. Vi drog till Love & Propaganda där vi dansade röva av oss hela natten. Lilla jag agerade mamma till de andra tjejerna, men det var lika kul det. Älskade Viktoria, vad jag kommer sakna henne...men tur nog eftersom hon bor så nära mig hemma i Svealand. Under lördagen gjorde vi inte speciellt mycket.. jag mötte upp en väldigt bakis Vicky för att dra på basketmatch på USF (Univeristy of San Francisco) där hennes danska kompis spelar. Efter basketen åkte jag bara hem och väntade på att Mo skulle komma hem från sin träning. Han hämtade upp mig och vi gick ut och åt middag på en väldigt god fransk restaurang. Jag älskar att jag är tillsammans med en kille som älskat mat lika mycket som jag, även om hans smak är aningen dyrare än mig. Han kan ha sin kaviar för sig själv, medan jag knaprar på mina pommes...
 
Söndag och aningen vilodag! Mo lagade frukost till mig imorse innan han behövde åka iväg för att plugga. Hela dagen satt jag hemma (tvättade hela fem maskiner tvätt). Vår tvättmaskin har varit sönder i över två veckor.. och på två veckor byggs det upp hur mycket tvätt som helst. Vår lilla deal är att jag tvättar, lagar mat etc... så jag kan inte klaga, men att se hur mycket tvätt vi hade var ganska skrämmande. Jag fick hjälp av Viktoria att tvätta, och sen åkte hon hem och jag gjorde mitt. Mo kom hem på kvällen med falafelrulle och pommes till mig, och jag bakade kladdkaka till killarna. Det tog två sekunder sen var kladdisen borta, skönt det... gick snabbare att städa upp då. 
 
Nu är Mo och pluggar medan jag ska sova. Godnatt på er, så hörs vi imorgon! :)