Andra Sidan Atlanten

En helt vanlig dag.
Om dagarna gör jag inte speciellt mycket. Jag träffar Viktoria, en svensk tjej som också bor i city som faktiskt kommer från södra sandby! Äntligen en Skåning måste jag ju få säga. Hon och jag umgås så fort hon är ledig. Hon är au pair fortfarande men jobbar inte speciellt mycket, så vi ses hela tiden. Jag har träffat två andra svenska tjejer också som verkar väldigt roliga också.
 
Förutom att hänga med Viktoria så åker jag och Mo iväg och gör lite olika saker som jag inte riktigt hann med som au pair. I veckan ska vi till Coit tower, och MOMA (Museum of modern art) är tanken. Eftersom att jag bor i Mo's lägenhet tillsammans med hans två andra kompisar är det alltid full rulle i lägenheten och jag är aldrig ensam. Alla hans kompisar är väldigt snälla och roliga att umgås med.