Andra Sidan Atlanten

24
Igår fyllde Mo år, vi fick rekomendationer av hotellet till val av restaurang. Efter att vi kommit hem från stranden insåg vi hur röda vi var båda två, så att vi fick köpa after sun... bra gjort. Första dagen. Jag klarade mig lindrigt undan. Jag brände "bara" axlar och bröst. Mo brände verkligen hela kroppen. Han får skylla sig själv som använde sololja istället för solskydd haha.
 
På kvällen åkte vi till restauragen, som var grymt fin. Maten var så himla god! För första gången i mitt liv drack jag (och njöt av) ett glas vin. Både rött och vitt!! Mo fick mig att testa vin på restaurangen när jag berättade att jag i princip aldrig druckit ett glas vin (förutom 2€ vin från supermarcado i Portugal och Spanien, haha). Till efterrätten frågade jag kyparen om han hade ljus eller liknande, självklart hade dem det. Han fick ljus och en "Happy Birthday" choklad i sin kokosglass. Vi gick hem mätta och belåtna, somnade direkt som de två pensionärer vi är. Kan förövrigt berätta att det är jag, Mo och alla pensionärer + barnfamiljer på Maui.