Andra Sidan Atlanten

598. En och en halv månad sedan sist.
okej okej okej... nu har det gått 1,5 månad sedan jag skrev någonting överhuvudtaget här, det är ganska sjukt. Folk har varit på mig men jag har bara inte haft tid. Jag har valt att gå ut och göra saker istället vilket har gjort mig oehört trött på att skriva här. Vissa dagar, eller snarare perioder tycker jag det är jättekul att sitta med bloggen, andra dagar är det inte lika kul. Under dessa veckor har det hänt massor.. Jag har hunnit vara i San Diego, fylla 21, Adina har varit här och vi åkte till Vegas och sedan på en roadtrip. Jag har varit ute i San Franciso och jag har gjort nya saker.
 
Jag kan väl börja med att berätta att jag åkte till San Diego för att få mina sex credits, vilket jag ÄNTLIGEN är klar med. Jag och Paulina har börjat lära känns männiksor i SF och åker upp där varje helg för att vara med dem, istället för att sitta nere hos oss och ruttna för att det verkligen inte finns någonting att göra. Jag har träffat en ny vän, Viktoria. Vicki är från Skåne hon också, så himla kul att få höra lite Skånska och att ha en svensk kompis igen. Det tråkiga är att hon bor i SF och inte här nere, så vi ses bara på helgerna. 
 
Jag älskar att spendera mina helger i SF, det är så himla fint där. Vi håller alltid tummarna för fint väder för att när solen försvinner där och molnen drar in är det inte lika kul att gå omkring i stan, vindarna är alldeles för kalla och luften känns jobbig eftersom kylan drar in. Det är runt 15 grader celcius då, men efter att ha haft 25-30 alldeles för länge nu (klagar inte..) så känns 10-15 som minusgrader.. 
 
Jag ska lägga in lite olika inlägg och försöka lägga det i så god ordning jag bara kan, och förklara så gott jag kan.