Andra Sidan Atlanten

455. Ny vecka
Måndag, ny vecka och inte mer skräpmat. Att inte äta snacks och skräpmat är svårt när ungarna måste ha snacks ganska ofta och man står och tittar på. Att titta på mat gör mig hungrig, för let's face it. Jag är alltid hungrig.. Igår gjorde jag inte speceillt mycket. Chrissy och jag var på gymmet på morgonen men jag var så trött att jag nästan somnade på maskinen efter att ha gått i 15 minuter och känt mig som en Zombie, vilket slutade med att vi åkte hem. Jag gick och lade mig och hämtade sedan barnen i skolan. De lekte både där och hemma innan Jen kom hem och hämtade dem för att åka och äta pizza! På kvällen åkte jag hem till Paulina och vi hängde där tills det var dags för mig att åka hem på grund av min curfew kl 00.00.
 
Och ja just det... IDAG ÄR DET EXAKT EN VECKA TILLS MORFAR OCH TANIA KOMMER!!