Andra Sidan Atlanten

453. Party fredag&lördag
Jag var från början schemalagd på lördagen men min värdpappa berättade för mig att jag inte behövde jobba vilket slutade med att Chrissy och jag spenderade pengar på TjMaxx och Ross. Jag inhandlade nya bastoppar eftersom de andra är håliga efter allt för mycket användning. 
 
Fredag kväll åkte jag hem till Paulina och åt tårta tillsammans med hennes värdfamilj eftersom hennes yngsta värdbarn fyllde år. Därifrån rullade vi vidare till Stanford Campus och en fest, närmare bestämt ett frat house party, vilket var väldigt kul. Speciellt nykter, då har man chansen att titta på människor som fullständigt gör bort sig och skratta åt det. Det var lite som i filmer, vilket gjorde det ännu roligare. Det var hur mycket folk som helst där, och den värsta typen av öl.. men vi hade hur kul som helst! Vi åkte hem till Paulina och sov där.
 
När jag vaknar upp dagen därpå, lördag morgon, tror jag att klockan är åtta, men till min förvåning var den redan elva.. Jag klär på mig, äter frukost med Paulina och åker därefter hem. Jag låg mest hemma hela dagen och väntade på att Chrissy och Paulina skulle vara off. På kvällen åkte vi till San Jose för ännu en fest, jag körde eftersom Ubern annars skulle ha kostat oss runt $60 - enkel tur. Vi hamnade på en fest med superhärliga människor och stannade där ganska sent innan det var dags för mig att köra hem med en trött hjärna och ett brett leende.