Andra Sidan Atlanten

451.
Såhär ligger det till just nu.. Idag hämtade Chrissy upp mig och vi åkte för att shoppa på en outlet butik. Efter att inte tränat på närmare två månader för att jag har varit sjuk känner jag att jag har gått upp i vikt men inte tänkt mer på det än så.. Jag får väl klandra mig själv ganska mycket eftersom jag har ätit nästan allt det svenska godiset pappa hade med sig hit. Jag äter chips i princip fem gånger i veckan. Burgare med pommes, choklad, jag bakar kladdkaka.. ja ni förstår. Jag bryr mig inte egentligen, men när jag inte kommer in i kläder jag vanligtvis brukar köpa - då har det gått överstyr. För tillfället använder jag mina "tantklänningar" som mina vänner så snällt kallar det, supersköna ska ni veta. Nej. Nu är det dags att bryta det dåliga mönstret och "må bra" igen (även om jag mår som bäst när jag äter papparchips, choklad och burgare - helst med en öl till). Men ja.. må bra genom att inte äta choklad varje dag och kanske börja träna igen. Nästa vecka, då så. Innan jag kommer hem ska jag i alla fall kunna komma in i en S, och inte behöva ligga på gränsen mellan M & L. Men till alla er som aldrig går upp och stannar kvar på samma vikt, jag är avis.. och ät på, det är ni värda (ät för mig också om ni kan). 
 
En sak till.. Nu ska jag skära ner på kött också. Jag ska försöka börja äta vegetariskt (även om hamurgare och kebab är typ det bästa jag vet) och testa mig fram. Skadar aldrig att testa, ellerhur? Håll tummarna för att det funkar för mig, har ju en tendens att inte slutföra saker rikitgt. 
 
Godmorgon Sverige, och godnatt till er på denna sidan klotet. 

Here's the thing right now .. Today Chrissy picked me up and we went shopping at an outlet store. 
After not working out for nearly two months because I've been sick, I feel that I have gained weight, but I've never really thought about it..
I guess I only have myself to blame since I've eaten almost everything that my dad brought from Sweden.
I eat chips in about five times a week. Burger with fries, chocolate, chocolate cake that I bake .. well you understand.
I do not care really, but when I can't fit into the clothes I usually buy - that's when it has gone overboard.
At the moment I use my "old grandma dresses" as my friends so kindly call it, they are super comfy though.
No. Now it's time to break the bad pattern and "feel good" again (although I feel the best when
I eat pepparchips, chocolate and burgers - preferably with a beer). But yea .. feel good,
do not eat chocolate every day, and perhaps start working out again. Next week, then.
Before I get home, I will at least be able to fit into an S, and not have to lie on the border between M & L.
But to all of you that never gains weight and stays at the same.. I am jealous but eat all you can, you deserve it (eat for me too, if you can).
One more thing .. I am going to cut down on meat as well. 
I'll try to start eating vegetarian (although hamurgers and kebabs are the best kind I know) to try it out.
Never hurts to try, right? Keep your fingers crossed that it works for me.
I have a tendency not to complete things I start..
 
 Good morning Sweden, and good night to you on this side of the globe.