Andra Sidan Atlanten

442. munkar och tjugosex timmar i en bil
Okej.. för att samanfatta 12 dagar i text och bilder kan jag börja med att skriva att jag fortfarande är sjuk och inte har orkat skriva speciellt mycket. Jag har spenderat de flesta dagarna i sängen under all min lediga tid antingen sovandes eller med netflix i knät. 
 
Under dessa 12 dagar har jag även hunnit med en roadtrip till Portland tillsammans med tre andra au pairer; Robert, Anna och Tobias. Resan tog oss 13 timmar dit och 13 timmar hem. Portland är verkligen ingenting jag rekomenderar.. inte alls kul och ingenting att se. Det enda vi uppskattade var munkar som smakade gudomligt gott. 
 
 
#1 - Lili

Kul med en roadtrip! Synd att du inte gillade Portland så mycket dock. Jag har hört att det ska vara jättehäftigt: vackra byggnader och hippa ställen. Men om man gillar det beror ju så mycket på vad man är ute efter när man reser. Ha en fin dag!

Svar: Vi förväntade oss ingenting, men hade också bara hört bra saker om Portland. Jag blev bara besviken, framför allt för att allt för smutsigt. Men det var superskönt att staden var så liten, vi gick överallt och det känner jag inte att man kan göra i USA för det mesta! :D
Andra Sidan Atlanten