Andra Sidan Atlanten

377. Helgen
God morgon allihop från California! 
 
Under helgen har jag träffat Angelica igen, min kompis från DC! Hon bor en timme bort från mig här i cali men hon och jag möttes upp i SF, där vi även mötte Jossan som också bodde i DC innan. Vi kunde inte göra speciellt mycket eftersom det vräkte ner i SF igår.. Vilket slutade med att vi tog en kopp te när solen visade sig och sedan satt vi på en restaurang och väntade ut regnet som aldrig försvann. I fredags träffade jag Linda en snabbis, min kompis från NY men jag fick migrän när jag satt med henne och hennes pojkvän så att jag fick köra hem väldigt osäkert.. 
 
Förutom det har jag och Angelica bara tagit det lugnt. Imorse fick hon med mig på en promenad och snart ska vi till Stanford och titta runt. Jag har inte använt min kamera speciellt mycket här i helgen eftersom vädret har varit skit. 

Good morning from California! 
 
During this weekend I have met Angelica again, my friend from DC. She lives about one hours away from me here in Cali but I met up with her in SF, where we also met Jossan, also a friend from DC. We couldn't really do much since it was pouring down in Sf yesterday.. We grabbed a cup of the while the sun was out and then we sat at a restaurant waiting for the rain to stop.. which it never did. On friday I met up with Linda, my friend from NY but as I was sitting with her and her boyfriend I got a migrane so I had to drive home, which was really insecure... 
 
Except for this Angelica and I have just been home. This morning she made me go for a walk, and soon we're going to Stanford to look around. I have not used my camera much this weekend because of the weather here.
 
 
 
 
 
 
#1 - ELIN WAHLBERG

härliga bilder :)