Andra Sidan Atlanten

467.
Jag vet att jag sade att jag skulle fota mer, men det har inte varit speciellt mycket att fota. Jag morfar och Tania har träffats på kvällarna och ätit middag tillsammans, ikväll var vi i downtown Sunnyvale (där morfar och Tania bor på hotellet) och där hade jag velat ha kameran med mig. Vi åt på en irlänsk pub, och det var supergott. Jag råkade beställa in en fiskburgare av misstag, men det var gott det också. 
 
Under dagen har jag knappt jobbat, circa två timmar.. annars hade Jen och Jason barnen. Efter att ha ätit middag gick vi till en Starbucks och morfar tog en kaffe medan alla tre satt med sina telefoner eftersom de fick wi-fi haha. Efter att ha släppt av dem på hotellet och planerat morgondagen åkte jag och mötte upp en kompis, åkte till havet och doppade mig i havet för första gången här. Inte alls lika kallt som jag trodde, himla skönt i vattnet men inte lika skönt när man kom upp. Hela min hårbotten var dessutom sandig eftersom kära jag självklart ramlar i vattnet när jag ska springa i, inte ens förvånad. Nu ligger jag hemma i sängen efter en lång dusch och ska sova! Imorgon väntar en heldag i San Fransico som morfar och Tania har markerat ut till mig! 
 
Godnatt!