Andra Sidan Atlanten

465. Morfar är här
För två dagar sedan landade morfar och Tania på Amerikansk mark. Vi har träffats varje dag, inte speceillt mycket men var dag efter mitt jobb. Förutom det har jag i helgen varit iväg ganska mycket, jag spenderade hela helgen hos Chrissy eftersom hon var ensam hemma. Det var även Memorial Weekend i helgen så att det blev massor av fest och BBQ på stanford, superkul. Speciellt kul nu när jag känner lite folk där, synd bara att alla flyttar hem till sina delstater efter graduation.. vilket är om 1,5 vecka. Som sagt.. folk kommer och folk går. 
 
Med morfar och Tania har jag inte hunnit göra speceillt mycket, än. Idag vandrade vi omkring inne på Stanford för att titta omkring. Morfar köpte lite Stanford saker, vi drack kaffe medan vi (jag) satt och njöt i solen. Till middag åt vi på ett fint brasilianskt ställe, en kött restaurang. Jag tog "bufféen" och trodde att jag skulle sprängas effter all mat. Imorgon blir det en banan till middag för att jämna ut det... nej men det var supergott! Efter middagen skiljdes vi åt eftersom de var trötta och jag stack till Stanford för att titta på Bachlorette med en av mina kompisar där. Helt galet vad det programmet är amerikanskt.. fast vad ska jag vänta mig när jag bor här. Jag sitter mest och skrattar och gör narr av amerikansk TV, men det är lika kul.
 
Nu ska jag sova, och jag ska börja ta fler bilder så att jag kan lägga upp lite här eftersom jag glömde kameran både igår för att jag nästan sprungit ut ur huset för att träffa dem så fort som möjligt. Godnatt på er, så får ni fler bilder i veckan!