Andra Sidan Atlanten

518. Hejdå Chrissy
Under helgen har jag varit med Chrissy och hon har fällt miljontals tårar eftersom jag på söndag morgon körde henne till flygplatsen. Söndag klockan 8am var det nämligen dags för henne att fly landet och flytta tillbaka till Tyskland, någonting ingen av oss var speciellt glada över. På lördagen åkte vi till en park under dagen och mös hemma hos henne med film och chips på kvällen. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att hon har åkt härifrån och det känns enormt kontigt att åka hem till henne när hon inte är där. Jag åker dit ganska ofta eftersom våra värdbarn är bästa vänner. 
 
Söndagen spenderade jag med Paulina! Vi åkte till stanford och gick runt för att ta en promenad, innan vi åkte hem och låg i sängen resten av kvällen för att titta på film.