Andra Sidan Atlanten

510.
Jag har passerat min 500-dagar och inte ens vetat om det... Usch vad dålig jag har varit på att skriva här, helt galet. Jag har bara inte orkat eller haft någonting alls att skriva om. Som jag tidigare nämnt gör jag inte lika mycket detta året som förra, vilket bidrar till mindre blogginlägg. Det har nu gått 16 dagar sedan jag senast skrev vilket är ganska dåligt.. Men som jag också tidigare sagt så ska jag försöka förbättra mig och inte ha massor av ursäkter. 
 
Idag har jag varit på en urgent care och fått svar på att jag har halsfluss.. väldigt kul sätt att spendera min lediga helg på. Min kompis kom över och hämtade mig när jag klagade på kostnaderna i USA (igen) och vi köpte mjölk så att jag kunde laga svenska pannkakor till middag.. Förutom det tittade vi bara på film och pratade om Pokemon go.. för att alla spelar det nu. 
 
Jag har varit i Seattle och Vancouver under tiden jag inte har skrivit vilket var så himla kul, speciellt i vancouver där jag kunde dricka laglig öl.. vilket resulterade i en underbar dagsfylla (hoppas ni förstår ironin) och att jag som kartläsare tog oss till ett mindre bra område och mina två reskompisar, Chrissy och Robert, nästan gjorde i byxan... men mer om det imorgon när jag ska ta mig tiden att faktiskt lägga in bilderna och skriva om allting! 
 
Om exakt två veckor reser jag till DC och får träffa henne, Dan, Iz och Chloe. Ni förstår nog inte hur mycket jag längtar..