Andra Sidan Atlanten

530. Nine days in the place I will always call home
De tio dagar jag låtit blir att skriva här har jag spenderat nio dagar i min andra hemstad, DC. Jag satte mig på ett plan fredag kväll och flög sex timmar över natten, och landade klockan sex på morgonen på IAD. Kathi (Izzys nya au pair) och Mariia hämtade mig och vi körde hem till Mariia där jag spenderade hela min vecka. Dan hämtade upp oss och vi åkte till Tastee Diner, oj vad jag har saknat det! På eftermiddagen åkte jag hem till Iz och Kate för att överraska dem! Så himla kul att träffa båda två igen, kan omöjligt beskriva hur mycket jag har saknat Izzy.. 
 
Resten av veckan träffade jag Grandy och fick se hennes nya lägenhet. Jag, Iz och Kathi tog en rundtur av Capitol (vilket var en stor besvikelse..). Jag hängde med Dan och hans familj, där vi byggde pussel. Åt allting jag har saknat så som Cava och georgetown cupcakes. Mariia och jag festade hela natten lång, och skrattade tills vi föll av stolen på dagarna. Dan fick dras med oss, när vi skrattade åt ingenting. Vi var på utomhusbio vid georgetown waterfront. Jag mötte upp Chloe för både lunch och middag, Mariia och jag umgicks med hennes värdabarn och jag fick träffa vännerna hon har där. Oavsett vad så vet vi båda två att vi har så mycket roligare tillsammans än på vars ett håll, och jag är så glad att Mariia flyttar till Cali om mindre än två månader, kan ni förstå hur jag längtar!? 
 
Jag landade inatt vid ett på morgonen, blev upphämtad och åkte hem direkt för att sova. Jag vill säga att jag "äntligen är hemma" men så känns det inte. Mariia, Dan och DC är hemma. Inte California. Jag har mina vänner här som jag tycker om, och donuts.. donuts är viktiga. Utan dem vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Just nu har jag alla bilder i mobilen, men så småningom ska jag lägga in bilder här, så att ni kan få se DC igen. 
 
East coast, always and forever. 

The ten days I haven't written here I spent in my second hometown, DC. I got on the plane Friday night and flew six hours overnight, and landed at 6am at IAD. Kathi (Izzy's new au pair) and Mariia picked me up and we drove to Mariia's house, where I spent my entire week. Dan picked us up and we went to Tastee Diner, oh how I've missed it! In the afternoon I went to see Iz and Kate, and I surprise them! So much fun to meet both of them again, impossible to describe how much I've missed Izzy ..

The rest of the week I met Grandy and saw her new apartment. Iz and Kathi and I took a tour of the Capitol (Which was a big disappointment ..). I hung out with Dan and his family, where we were doing puzzles. I ate all the things I missed, such as Cava and Georgetown Cupcakes. Mariia and I partied all night long, and laughed till we fell off our chairs during the day. Dan got stuck with us, lauging at nothing. We were at the outdoor cinema at the Georgetown waterfront. I met up with Chloe for both lunch and dinner, Mariia and I hung out with her hostkids and I've got to meet her new friends she has in DC. No matter what, we both know that we have much more fun together, than apart, and I'm so glad Mariia's moving to Cali in less than two months, can you understand how excited I am!?

I landed last night at 1am, was picked up and went straight home to sleep. I want to say that I am "finally home" but it doesn't feel that way. Mariia, Dan and DC are my home. I have my friends here that I like, and donuts .. donuts are important. Without them (my friends) I don't know what I would've done here. As of now, I still have all the photos on my phone. But eventually I will upload them here so that you guys can see DC once again.

East coast, always and forever.