Andra Sidan Atlanten

424. sju barn och tre nannys
Idag har det varit en lång dag. Jag vaknade av att pappa ringde mig imorse, men det var väl lika bra det så att jag klev upp. Chrissy och jag skulle till gymmet men det slutade med att hon kom hit och åt frukost med mig innan vi åkte till Target och Kohl's för att titta på ny bikini och allt annat skoj. Vi körde sedan hem för att det var dags att hämta barnen i skolan. 
 
Under kvällen var Chrissy här med sina tre värdbarn och Amanda, en nanny på skolan, här med sina två barn. Vi åt pizza, barnen lekte och vi tittade på filmen "upp". Jag har tvättat och diskat efter att alla var här. Och att behöva plocka upp popcorn från en heltäckningsmatta för att jag inte kunde hitta en dammsugare var inte kul ska ni veta, men det gick fortare än jag trodde. Barnen fick smaka lite av mitt godis, innan jag sa stopp, för att det är mitt svenska godis.. vilket är heligt. En bit var, sen räckte det. 
 
Nu sitter jag i min säng och väntar på sista lasset tvätt, och på att Chrissy ska sluta och sedan komma hit och sova här. Jag är otroligt trött men imorgon ska vi upp, äta scones som jag bakade idag och sedan ska vi ta en klass i klättring, det kommer bli väldigt intressant.

Today has been a long day. I woke up because my father called me this morning, but it was for the best, so that I got out of bed. Chrissy and I were supposted to go to the gym but she ended up coming here to have breakfast with me before going to Target and Kohl's to look at new bikini and anything else fun. We then drove home since it was time to pick up the kids from school.
 
During the evening was Chrissy was here with her three host children and Amanda, a nanny at the school, was here with her two host children. We ate pizza, the kids played and we watched the movie "Up". I did laundy and washed the dishes after everyone left. Having to pick up the popcorn from the carpet in the movieroom because I could not find a vacuum, was not fun, but it went faster than I thought. The kids got to try some of my Swedish candy, before I said stop, because it is my Swedish candy .. which is sacred. One piece each, that's it. 
 
Now I am sitting in my bed, waiting for the last load of laudry, and that Chrissy gets off work and then comes here for a sleepover. I'm incredibly tired, but tomorrow we're getting up, eating scones I made today and then we'll take a class in climbing, which is going to be very interesting..
 
Snapchat has a new filter which made me try out Gigi Hadid's and Angelina Jolie's face. Looks flawless.