Andra Sidan Atlanten

420. ALCATRAZ
Hejdå pappa. 
 
Måndag morgon och vi vaknade klockan 6am. Vi behövde vara i SF klockan 8.30 på en måndag morgon med rusningstrafik eftersom vi skulle till Alcatraz! För er som inte vet vad det är - Alcatraz är ett fängelse utanför SF kust, på en ö som lades ner 1963 efter att det blev för dyrt att driva det. Efter fängelset körde vi till flygplatsen direkt där jag kramade om pappa för sista gången på ett år innan vi sade hejdå till varandra och jag satte mig i bilen och körde till skolan för att hämta barnen. På kvällen gjorde jag ingenting, jag satt hemma med mitt svenska godis och åt och åt och åt. 

Bye dad. 
 
Monday morning and we woke up at 6am. We had to be in SF at 8.30am on a Monday morning, in rush hour becuase we were going out to Alcatraz! For the people that doesn't know what it is - Alcatraz is a prison outside SF located on an island. The prison closed 1963 due to being to expensive. After the prison we drove to the aiport where I hugged my dad for the last time in a year before saying goodbye. I went out to my car and drove to the school to pick up the kids. In the evening I did not do anything at all, I was just sitting at home eating and eating and eating my Swedish candy.