Andra Sidan Atlanten

419. Golden gate bridge
Att ha pappa här och spendera dagen i San Fransisco och se ställen jag fortfarande inte sett sedan jag kom hit är väldigt bra. Vi körde över Golden gate bron för att få en utsikt över staden och den var hur bra som helst. Vädret hade inte kunnat vara bättre och jag är så tacksam att pappa var här med mig. Vi åt lunch i ett område kallat Marina och gick runt och hamnade nere vid havet, där vi gick längs vattnet. Jag kommer aldrig tröttna på havet. Om jag hade kunnat välja så hade jag alltid valt att bo nära havet. 

Having dad here, and spending a day in San Fransisco with him visiting new places I still haven't seen is extremly nice. We drove over the Golden Gate bridge to get a better view of the city and it really was great. We got perfect weather and I am truly grateful that I had my dad here to see it with me. We had lunch in an area called the Marina and we walked around there and ended up close to the beach, so we walked along the water. I will never get tired of the ocean. If I could choose, I'd always choose living close to the ocean. 
 
 
#1 - Lili

Låter som en härlig dag. :) Jättefina bilder också!