Andra Sidan Atlanten

93. Birthday brunch
Imorse hämtade jag upp Elsa för att vi skulle till gymmet, men båda två var för trötta.. vilket slutade med ett par nya solglasögon på TjMaxx. Idag hade vi födelsedagsbrunch för Emmy, som blev 21 år gammal. En av de svenska tjejerna jag har lärt känna här. Efter brunchen åkte jag med Elsa till sjukhuset för att hon skulle kolla sin huvudvärk, men hon kom ut med helt andra besked. Jag åkte och hämtade Iz, vi åkte till poole, jag lagade mat och nu ligger jag här i sängen och har sammanfattat hela helgen så gått jag har kunnat. 
 
Elin var så snäll så och gav mig lite bilder från brunchen, eftersom jag olyckligt nog glömde min kamera hemma. | Elin kindly enough gave me her pictures from today's brunch, since I forgot my camera at home. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom det är muffinsdagen idag åkte Iz och jag till Georgetown cupcakes i Bethesda. | I found out today is muffin day, so I decided that Iz and I would go to georgetown cupcakes in Bethesda. 
 
 
 
Dagens middag: Lammfärs med rosmarin och timjan tillsammans med pasta och fetaost. | Todays dinner: Ground lamb with rosemary and thyme along with pasta and shredded fetacheese.
 
 
 
Tills vi ses imorgon, puss och kram på er! Until tomorrow, XO.