Andra Sidan Atlanten

Dag 30 + 31, två i ett
Idag får ni ett dubbelt inlägg eftersom jag inte orkade lägga upp ett igår! Gårdgen var ganska tråkig för min del, jag låg på hotellrummet hela dagen eftersom jag hade bränt mig för mycket... När jag vaknade kunde jag knappt gå för att mina vader var för stela.. Men idag har det varit mycket bättre. Huden på ansiktet har börjat flagna och axlar och bröst är fortfarande ömma och väldigt röda, men det går framåt haha. Får skylla mig själv helt enkelt. 
 
Middagen igår var så underbar! Vi åt precis nere vid havet, barfota med sanden mellan tårna. Så skönt, önskar jag kunde göra det varje dag.. hade inte varit helt fel! 
 
Idag var jag med Iz och Kate nere vid poolen! Jag satt fullt påklädd i skuggan med en handduk runt mig medan Iz var i poolen och Kate läste! På eftermiddagen hade Kate massage, då gick jag och Iz till gymmet...Iz gick på löpbandet i ca 30 minuter medan jag tränade på. När hon hade tröttnat på bandet visade jag henne lite olika övningar eftersom hon var så nyfiken på alla maskiner där inne. Försökte visa henne hur man ska göra sit-ups men det gick inget vidare, men söt var hon i alla fall. 
 
När vi var klara inne på gymmet lade vi oss i ett par bollar som hänger i träden inne på hotellområdet. De har madrasser och kuddar, och bäst av allt...solen kom inte in. Där satt jag och Iz en timme och läste och slappade innan jag hämtade Kate och informerade henne om vart vi var. Då var det dags för mig och Iz att åka någon slags vattengrej. Det var som en stor boj man skulle hålla i sig i medan båten drog omkring på en. Där satt man och hoppade omring och flög åt höger och vänster! Det var superkul, det tyckte Iz med.. men jag blev såklart lite åksjuk och fick sätta mig ner när vi var inne på land igen. 
 
Ikväll åt vi på en restaurang som ligger på ett annat hotell, på stranden! Maten var supergod och idag blev det även efterrätt! Isabelle har sagt till mig att jag äter bananer varje dag, och hon har rätt! Om det finns banan så äter jag det.. Banan till frukost, middag och efterrätt idag. Efterrätten hette "Oreo Banana Delight" suuuupergod. 
 
Igår satt jag på balkongen och njöt av solnedgången!
 
 
Vårt hotellrum. Två Queensize sängar, balkong och toalett. 
 
 
Middagen nere på stranden igår. Bilden är tagen från bordet vi satt och om man tittar ner på vänster sida, ser man vattnet!
 
 
Min strandoutfit idag, mycket fin. High fashion liksom. (+ handduk över fötter, mage och armar och en keps)
 
 
I den lilla bollen vi satt, Iz och jag. 
 
 
Iz ville också fota idag, min personliga lilla fotograf!
 
 
Den lilla bollen vi satt i!
 
 
Idag hade vi mer moln än vanligt men det var varmt ändå! Jag svettades som en gris i mina kläder haha.
 
 
Innan båtturen! Mycket roligare än vad jag trodde..!
 
 
Jag fick lite sol på benen idag, eftersom det röda hade lagt sig.. men fötterna var täckta fortfarande.. ändå kul!
 
 
Glad även om jag bränt mig! Är ju på ARUBA!
 
 
Ganska glad för att jag satt utan mina kläder i två minuter.. fortfarande röd. Kläder och 55+ solfaktor två minuter efteråt.
 
 
Iz skrev i sanden! Izzy, Nikita & Kate.
 
 
Dagens middag åt vi på hotellet Holiday Inn.
 
 
Min middag bestod av räkor i kokos och currysås, med någon typ av friterad banan (det bruna) och det vita krylliga på vet jag inte heller vad det är.. men det är det godaste jag har ätit här i alla fall!
 
 
Godnatt på er! Imorgon åker vi hem vid 11.15 från Arrrrrrruba...