Andra Sidan Atlanten

519. Shooting-range
Idag har jag varit och sjutit på en shooting range!! Jag var grymt rädd innan jag började, för att har man aldrig hållt i eller ens sett ett vapen förut så är det ganska skrämmande. Ljudet var otroligt högt, betydligt högre än vad jag väntade mig.. Jag var faktiskt ganska duktig som fick nästan alla kulorna i bullseye första gången. Det är absolut något jag vill göra igen, även om vapen skrämmer mig. 
 
Förutom det jobbar jag nio till tio timmar hela veckan, vilket är väldigt tröttsamt men också väldigt kul. Jag har heldagar med Natalie och sedan häntar vi upp Tyler. Eftersom jag har dem hela dagarna är jag väldigt trött på kvällarna och gör inte speciellt mycket. Nu för tiden blir det extremt mycket Netflix och munkar. Tobias och jag åker till Happy donuts väldigt mycket och spelar Pokemon GO. Ett spel jag inte kan sluta spela, men som har fått mig att faktiskt gå ut coh gå, något både Tobias och jag behöver..