Andra Sidan Atlanten

546. En trött måndag
Melissa Horn spelas högt ur högtalarna och jag sjunger med så högt jag kan, måndag är inte så farligt efter allt. Hela dagen har varit otroligt slö och jag har haft en jobbig huvudvärk sedan jag vaknade men det stoppade inte mig från att ligga i sängen och titta på serier tills jag började jobba klockan två. 
 
Helgen är över och jag är ganska ledsen över det. Jag spenderade hela helgen i Marin County (norr om Golden Gate) tillsammans med Angelica som bor där. Vi åkte in till city och festade på lördagen och hängde i Dolores park hela söndagen, där jag somnade i solen och i ljudet av all musik och alla konsitga männiksor som skrek och dansade... konsitgt men det är Dolores det. Kvällen avslutades med 90 minuter tåg tillbaka och munkar efter det, välbehövda munkar och tio timmar sömn. 
 
Nu ska jag sova igen, eftersom jag är otroligt trött.. Men imorgon ska jag äta frukost med Paulina och sedan laga en vegetarisk lasange på äggplanta!! 

Melissa Horn is playing loud out the speakers of my car while I sing as loud as I can, Monday's are not so bad after all. The enitre day has been really slow and I have had a terrible headache since I woke up, but it didn't stop me from bindge watching tv'shows in my bed until I started working at 2pm. 
 
The weekend is over and I'm pretty bummed about it. I spent my weekend in Marin County (North of the Golden Gate) with Angelica, she lives there. We went in to the city Saturday night to party and spent Sunday hanging out in Dolores park. I fell asleep to the sound of music and all the werid people screaming and dancing... that's what you get when you decide to visit Dolores on a sunday. The night ended with a 90 minute train ride back and donuts, oh and ten hours of sleep.
 
It's time for me to sleep again, since I am unbelivebly tired.. Tomorroe Paulina is coming by for breakfast and then I am going to cook my first vegetarian lasanga with aubergine!!