Andra Sidan Atlanten

Allt och ingenting på samma gång.
För ett tag sedan skrev jag om interrail planering, men det blev ingen eftersom den är uppsjuten två månader. Istället kom Tilda ner och mös i Malmö två dagar innan jag började skolan igen.. 
 
Igår var jag och tittade på en lägenhet här i Malmö som jag eventuellt vill köpa faktiskt. Den ligger i Ellstorp (för er som faktiskt vet vad det är) och får jag den för budet jag lagt, så är jag lägenhetsägare.. hur sjukt är inte det. Med hjälp av mina föräldrar självklart eftersom jag inte själv kan få ett lånelöfte. Det är snart ett år sedan jag kom hem från USA och jag måste faktiskt ge mig själv lite cred eftersom att jag lyckats komma in på Lunds universitet, jobba kvar på media markt och även jobba som körledare. Utöver det har jag nu fått ännu en kör, och pluggar kineiska vis sidan om. Många bollar i luften just nu, men det trivs jag med.
 
Denna våren är ganska rik på resor, jag har en resa inplanerad varje månad bortsätt från April. Nästa vecka åker Adina och jag till Dublin (vilket var hennes julklapp från mig), I mars åker jag till Västerås för att hälsa på Tilda men också till Kaunas, i Litauen tillsammans med Victor och Adina - 700 kr för flyg och boende är inte dåligt. I maj sticker jag till Reyjkavik med Tanja och den 29 maj flyger Tobias, Adina och jag till Tokyo för att vara där en vecka. Inom loppet av sex månader hinner jag då alltså besöka tre nya länder jag aldrig varit i förrut!!! Vill man så kan man. Jag kommer inom kort även också lägga upp ett inlägg på hur man faktiskt kan resa så billigt som möjligt... för mig handlar det inte om vart man bor, utan mer om vad man gör när man väl är där.
 
Nu ska jag fortsätta stirra in i min datorskärm och försöka plugga till tentan vi har på fredag, som jag garanterat kommer kugga.