Andra Sidan Atlanten

Stranden en dag i Mars
Härom dagen var det tillräckligt varmt i San Francisco för att åka till STRANDEN, i mars!! Viktoria, Mo och jag åkte till stranden för att vi tänkte att det skulle bli runt 23 grader... när vi kommer dit inser vi att det är 30 grader och strålande sol ute!! Lyckligtvis hade jag på mig min bikini och gick ner till havet. Stilla havet är otroligt kallt, men när solen steker och de kalla vindarna inte kommer finns det inte så mycket mer att göra.. Mo och jag var de enda två på stranden som faktiskt gick i vattnet, alla andra tittade konsitgt på oss. Jag och Viktoria bestämmer oss för att gå längs stranden medan Mo passar våra saker... det är först då vi inser att halva stranden är nudist strand. Ingen av oss visste om detta och blev ganska paff när vi går längs med stranden och alla runt omkring oss är nakna. Förvånad blev jag dock inte, inte när man bor i San Francisco, haha.