Andra Sidan Atlanten

454.
Efter att ha klivit in genom dörren klockan fyra på morgonen och kommit i säng 4.30 var jag ganska trött när jag behövde vakna klockan 8.30 för att hinna baka, göra frukost och göra mig klar för vårt au pair möte. Mötet denna månaden var ett au pair möte med värdfamiljen men min värdfamilj brukar gå på mötet till hösten, så att det var bara jag idag. Man skulle ta med sig någonting från sitt hemland, därför bakade jag en kladdkaka. Kladdkakan försvann ganska snabbt och jag gick efter 1,5 timme. Just nu ligger jag i sängen och funderar på vad jag ska göra. Jag var inne i Palo Alto tidigare och drack en smootihe på ett riktigt gott (men dyrt) ställe.. Fast å andra sidan är allting dyrt i detta område.. Man kommer inte ifrån det. 
 
Nu tror jag att jag ska titta på en film och sedan träffa mina kompisar och hitta på något. En lat men skön söndag!