Andra Sidan Atlanten

Planering inför Interrail 2018
Om två veckor rullar Elin in till Malmö med bussen för att vi ska hänga hela helgen, snacka skit och...planera vår interrail! Jag tågluffade genom delar av Europa förra sommaren, och vill verkligen göra om det denna sommare. Elin kände också att hon ville det, och det kommer bli så himla kul. Jag är redo med en ny ryggsäck, nya resmål i tanke och väldigt taggad. 
 
Förutom Interrail i sommar har jag även bokat resor inför våren. Jag känner att jag ska och borde resa så mycket jag bara kan, när jag väl kan! Denna våren ska jag till Dublin, Kaunas (Litauen) och Reyjkavik! Förutom dessa tre ska även Tobbe, Adina och jag till Tokyo i slutet på Maj, hur coolt som helst. Utöver mina utlandsresor ska jag även en runda upp till Tilda i västerås eftersom jag saknar henne så himla mycket!