Andra Sidan Atlanten

Stanford
idag har Angelica och jag strosat runt på Stanford och Stanford mall. Vi har även tagit en runda in i Los Altos, där vi åt middag och glass! Vi körde till Stanford och hoppades på att det inte skulle regna, vilket det inte gjorde heller. Var gång jag ser palmer blir jag helt varm i kroppen. Att något så litet kan göra mig så glad glädjer mig verkligen. Vi åkte sedan hem, satte på en film, somnade framför filmen och sedan var det dags för henne att åka hem. 

Today, Angelica and I have been walking around Stanford and Stanford mall. We have also been to Los altos where we had dinner, and ice cream! We drove to Stanford hoping it wouldn't rain, which it didnt't.. Every time I see palm trees I get all warm inside. That something that small can make me that happy makes me thrilled. After that we went home, put on a movie, fell asleep in front of it and then it was time for her to go back home. 
 
 
 
Ett glass ställe i Los Altos som säljer ekologisk glass som de gör i butiken. Så himla god glass! An ice cream place in Los Altos where they sell organic ice cream that they make in the store. Delicious.