Andra Sidan Atlanten

383.
Kan ni förstå att jag har varit i USA över ett år, för det kan verkligen inte jag.
 
Jag åt middag tillsammans med min värdpappa och barnen ute på ett ställe där man bygger sin egen burgare och igår var jag med Chrissy, Felicia (ny svensk från Malmö) och tre andra tyskar.Vi gick till IN N OUT burger, vilket var sjukt gott. Det är snabbmat men allting är färskt, även potatisen. Idag har jag ätit lunch med Chrissy och Robert, tittat på melodifestivalen och gått på bio och sett Zootopia! 

Can you believe I have been here for over a year now, because I can't. 
 
Last night I had dinner with my hostdad and the kids in a place where you build your own burger. And yesterday I went with Chrissy, Felicia (the new swedish girl from Malmö) and three other germans to Palo Alto and IN N OUT burger, which was great. It is fast food but everything is fresh, even the fries. Today I had lunch with Chrissy at Chilli's and I watched both "Melodifestivalen" (swedish music competition on TV) and I went to the movies and saw "Zootopia".
 
 
 
#1 - a n n i k a

Mumsigt!