Andra Sidan Atlanten

371 + 372. Första au pair mötet.
Jag skulle ha skrivit här igår för att uppdatera er, men jag pratade med Sverige och därför blev det aldrig tid över att skriva här. Jag har under dessa två dagar träffat nya au pairer, pratat med min värdmamma och insett vilken tur jag har haft både mitt första och andra år, nästan ännu bättre andra året. Isabelle kommer alltid vara min flicka oavsett vad och jag saknar henne, men om man räknar med allting runt omkring är jag så glad att jag är här. 
 
Igår hade jag barnen själv för första gången och det gick bättre än jag förväntat mig. Jag hämtade dem från skolan och vi spelade Twister, åt middag och sedan byggde vi fort, där jag låg och läste till dem innan det var säng dags. Min värdmamma var hemma ganska sent och därför lade jag barnen. Att ligga där i fortet och läsa med barnen gjorde mig så himla glad och jag insåg att det är yngre barn jag ska ta hand om. 
 
Idag började jag min dag med frukost på verandan medan jag solade framsidan. Lite färg fick jag allt. När det sedan var dags att hämta barnen stannade vi kvar på skolan och de fick leka i 1,5 h medan jag satt med de andra au pairerna/nannys och pratade. Så himla trevliga! Det gör allting mycket bättre när man har någon att prata med under tiden barnen leker. När vi kom hem lagade jag middag. Vi hade så mycket kyckling att jag gjorde en rätt till idag och en till imorgon. Under kvällen åkte jag till en au pair, Chrissy, och sedan därifrån till vårt au pair möte som vi hade. Mötet hade vi på en karaoke-klubb vilket var mycket roligare än jag trodde det skulle vara. Efter mötet åkte jag, Chrissy och tre andra au pairer till ett glass-ställe i Palo Alto för att de skulle visa mig stället! Jag blir lika förvånad när jag träffar nya au pairer som är killar! Tycker det är jättekul, för att det blir ganska långtråkigt att bara umgås med tjejer.. Nu kom jag precis hem och ska sova efter en bra dag. Imorgon ska jag till gymmet tillsammans med Chrissy och signa upp mig där hon gymmar! 
 
Och idag har även Mariia bokat sina biljetter hit!! Räknar ner till 25 mars (mariia kommer) och till den 11 april (pappa kommer!!!!!!!!!!)
 
 
 
 
#1 - Ninnie

Du fotar sååå fina bilder! Så kul att se allt du upplever, lite avis är man allt haha. Och WOW vilket hus!!