Andra Sidan Atlanten

409. Ledig och uttråkad
Ny dag och ingenting att göra. Jag har varit ledig i princip hela dagen förutom på morgonen eftersom mormorn är här och hälsar på. Hon vill ha barnen, vilket jag absolut förstår och det är skönt för mig också men jag blir så himla lat. Jag har legat i sängen, sminkat mig och lockat håret.. inte för att jag ska någonstans utan mer för att fördriva tiden. Det har varit varmt även idag men ingen sol, så att jag har inte legat vid poolen. På morgonen följde jag med Chrissy till hennes college, förutom det har jag legat i sängen heeeeela dagen. 

New day and nothing to do. I have been off almost the entire day, except in the morning, becuase the grandma is here. She wants to spend time with the kids, of course, which is really nice but it makes me really lazy. I have been in my bed all day long, putting on makeup and curling my hair.. I am not going anywhere, I just did it to make time pass. It has been warm today aswell but it has been cloudy so I didn't lay by the pool. In the morning I went with Chrissy to her college, except for that I have been in my bed aaaaall day.