Andra Sidan Atlanten

247.
Jag har hunnit baka ännu en nutella/oreo cheesecake, det säger er ganska mycket! Eller nej, kanske inte. Jag har inte hittat på speciellt mycket, men däremot har jag informerat min värdmamma om att jag ska byta familj efter mitt år här. Om det blir som jag vill, så flyttar jag till Califrornien inför mitt andra år. Isabelle tog det också bra, och just nu hjälper jag dem leta efter nästa au pair. Kan ni förstå att det har gått åtta månader sedan jag kom hit? Jag kan inte förstå det i alla fall. Framåt de kallare tiderna har jag ändå massor att se fram emot! Vanessa, och mamma kommer, även Elsa som bodde här förut! Jag har helt underbara männsikor runt omkring mig. Jag ska på James Bay konsert och även något kallt Jingle Ball (googla det!). 
 
Just nu sitter Kate i ena soffan, och jag i den andra och väntar på att tvätten ska bli klar. Idag har jag varit med Tilda på gymmet och jag har köpt våra halloween kostymer, eller ja en del av dem! Vad det är avslöjar jag inte, det får ni se på lördag!! Jag är så pepp på halloween här, ni ska se alla husen med alla dekorationer här, hur coolt som helst! Jag ska ta en runda med kamera imorgon tänkte jag, för att fota hösten här (vilket är helt underbar) och även fota halloween dekorationerna. Vissa är enorma, medan andra är lite mindre. Jag och Izzy ska i alla fall dekorera pumpor på fredag! 
 
Nu ska jag ner och ta tvätten, och sedan titta på paradise hotel och äta chips. Det är tur att jag får så mycket besök, vad hade jag gjort utan mina pepparchips??? Finns inte ens på kartan. Och ja just det, jag har nu sett sound of music för första gången. Så bra.