Andra Sidan Atlanten

244-245. En (inte så) lugn helg.
Min helg har varit lugnare än någon helg sedan jag kom hit. Sedan Adina åkte har jag inte gjort mycket alls. Antingen jobbar mina vänner, och Tildas familj är på besök just nu. Jag fick mig en lugn, men skön helg. Jag hann i alla fall träffa Eli ett par timmar, och även en ny tjej Emma. Emma var även med oss på hockeymatchen för en vecka sedan! Superhärlig tjej. Idag var jag i skolan i sju timmar, och jag så himla trött när jag kom hem att jag somnade i två timmar innan jag skulle ha Izzy hela kvällen. Hon har precis gått och lagt sig, och jag läste boken "bröderna lejonhjärta" som Adina hade med sig hit till henne. Innan hon gick och lade sig var hon tyst nere i källaren och jag undrade vad hon höll på med, men hon bad mig stanna på ovanvåningen, vilket jag gjorde. När hon kommer upp efter 30 minuter har hon gjort en griskostym till mig som jag tydligen ska ha på mig på halloween, vilket är om sex dagar! Söt unge alltså, vad ska jag göra utan henne. Så nu ska jag och Izzy ut och gå "trick or treat". Hon ska vara någon Disneyfigur från någon ny film, och jag? Jag ska vara en gris. Passar väl ganska bra, jag ska inte klaga. 
 
Insåg precis att helgen inte varit så lugn som jag trott, men jag har varit ganska utrråkad idag på grund av skolan och i fredags gjorde jag verkligen ingenting heller. Träffade Tilda lite snabbt efter jobb men sedan låg jag i sängen, tömde en påse pepparchips (för att jag saknar Adina) och tittade på "Welcome to Sweden). 
 
Visst är min Halloweenkostym fin?