Andra Sidan Atlanten

243. Människor är bra märkliga
Denna helgen händer inte speciellt mycket, och igår hände asbolut ingenting. Isabelle var hemma från skolan för att de hade någonting liknande våra studiedagar, vilket gjorde att både Kate och Izzy var hemma, och även jag. Jag och Izzy gjorde våra scrapbooks, men hon tröttnade ganska snabbt så att jag satt kvar och gjorde det medan hon lekte med katten på baksidan.
 
När jag sitter och skrapbookar knackar det på dörren och det är då reperatören till mikron som kommer. När jag springer upp för att hjälpa Izzy bli klar innan hon och jag ska åka iväg så har han hunnit klistrat fast sitt nummer på en post-it-lapp och satt fast den bakom en av mina bilder, medan jag var på oavnvåningen och hjälpte Izzy..Ok? Kan även tillägga att Kate satt i soffan medan detta måste ha hänt. Herreud. Nu ska jag fortsätta inne i DC och sedan möta upp en ny tjej jag har lärt känna, haaa det. 
 
#1 - Anonym

Säg till om du har tråkigt nån dag å vill träffas : )
Känner inte nån svensk här i dmv å skulle mer än gärna lära känna nån
Kram på dig

Svar: Ja absolut. :)
Andra Sidan Atlanten