Andra Sidan Atlanten

Besök
Jag är så himla glad, och ser verkligen fram emot detta året. Jag ska resa, jag har fått bekräftat att familjen och vänner kommer. I juli kommer morfar och Tanja, i augusti är jag ledig eftersom Kate och Iz åker iväg. När jag fyller år i septemeber kommer pappa, Floria och Willy, underbart att få familjen här på min födelsedag. Ska fira med familjen när de är här, och med vännerna här när de åker. Två veckor efter att familjen har åkt hem i oktober, då kommer Adina. När Adina är här, då har jag semester igen och vi ska till Florida! Sen börjar vi närma oss november, vem kommer då? Jo.. förmodligen Vanessa. Detta året kommer bli så himla bra. Ska hinna med alla småresor på helgerna också! På sveriges nationaldag här ska vi äta köttbullar och äppelpaj.
 

 
I'm so happy right now, and I really look forward to the rest of the year. I'm traveling, and my family and friends have confirmed that they are coming here. In July my grandpa and Tanja are coming, in August i'm off for a few days, while Kate and Iz are away. My dad, Floria and Willy are coming during my birthday in september, it's so great that I get to celebrate my birthday with my family. I'm celebrating with my dad and the rest when they are here, and when they go back to Sweden, I'm celebrating with my friends here! Two weeks after my family has left, Adina's coming here, and while she's here we're going to Florida! In November I will probably get one more visit from a friend, Vanessa. This year is going to be so good. I'm gonna do a lot of traveling during the weekends aswell! On Sweden's national day, we're gonna eat meatballs and apple pie with vanilla sause.