Andra Sidan Atlanten

Dag 32 + 33
Hejsan!!! Även idag får ni två i ett, igår kom vi hem så pass sent att jag var så trött att jag lade mig direkt. Vi hann vara på stranden ca två timmar, sedan blev vi hämtade av charterbussen som tog oss till flygplatsen. Vi var på flygplatsen tre timmar innan flyget skulle gå, och det behövdes. 
 
Idag har jag varit ledig, samma gäller imorgon. Min första hel-lediga helg! Idag var jag och Hedvig och tränade på morgonen, sedan åkte vi till matbutiken och jag handlade mat för hela veckan. Jag har även hunnit med en runda på banken, eftersom det var lite strul med kortet. Därefter åkte jag och Hedvig hem och åt lunch, innan vi åkte till köpcenret för att fixa min telefon som har krånglat lite, men det löste sig till slut. Hittade lite smink inne på mac, eftersom mitt har tagit slut. 
 
Efteråt hade jag, Matilda och Hedvig Tacomys hos mig och vi tittade på gamla Idol-avsnitt och snackade skit. Hela kvällen slutade med att vi började sminka oss, sedan sminkade jag och Hedvig, Matilda. Till sist satte jag på min healande mask som vi satt och skrattade åt i 15 minuter. 
 
Idag är det exakt en månad kvar tills mamma kommer hit!!!
 
Hedvig och jag!
 
 
Matilda, Hedvig och jag i sängen och tittar på Idol 2014.
 
 
Masken vi skrattade åt ganska mycket och ganska länge!
 
 
Puss och kram.
 
 
#1 - Anonym

Du är dig lik😊