Andra Sidan Atlanten

122+123+124+125. Helgen som varit. Underbara vänner och mycket pyssel.
122: 26 juni 
Jag har inte varit hemma på hela helgen, nästan i alla fall. Under dagen på fredagen åkte jag och Elsa ut till Izzys läger för att titta på hennes horse show eftersom hon hade frågat mig så snällt. I fredags åt Elin, Elsa och Jag Tacos tillsammans med Kate och Izzy här hemma. Normalt sett brukar vi alltid ha pizza på fredagar, men jag bröt den traditionen lite, men det uppskattades ändå! Efter att vi ätit klart åkte vi hem till Elsa och satt och pysslade med våra nyinköpta scrapbooks och tittade på en film! 
 
 
 
 
123: 27 juni
På lördagen ringde klockan 06:00 eftersom Izzy skulle ha Swim meet (sim tävling) klockan 07.30, självklart ligger stället 30 minuter bort. Inte nog med det, av alla dagar blir det 18°C och spöregn just denna dagen, tyckte ganska synd om Izzy som hoppade i poolen i kylan (ja man blir ju ganska bortskämd om man har 30+ hela tiden..) Efter att jag kommit hem igen, åkte jag direkt till Elsa och vi satt med våra scrapbooks och åt lunch innan vi åkte hem till Elin. Hos Elin köpte vi mer saker till scrapbooksen och satt med dem hela dagen! Vi åt middag hos henne som färdfamiljens farmor lagade. Familjen är indisk och därför blev det gudomligt god mat! Vi tittade på film och mös hela kvällen innan vi alla tre somnade i Elins 120 säng, mycket mysig kväll. 
 
 
 
 
 
124: 28 juni 
Att vakna upp med de bästa brudarna här är inte helt fel ska ni veta.. att sedan äta frukost och spendera hela dagen med dem gör inte saken värre. Vi vaknade, körde och köpte färskt bröd och hämtade Elins bilder till hennes scrapbook, åt frukost som var så himla god och fortsatte scrapbooka. När jag var klar med min somnade jag i soffan en stund och sedan åkte Elsa och jag hem till mig för att äta middag (som jag glömde fota för att jag var så hungrig) och sedan hem till henne igen för att titta på film tillsammans med Elin, nämligen "Dirty Dancing".
 
 
 
 
 
Lördagen den 27e juni blev det lagligt i ALLA delstater i USA för housexuella att gifta sig. Bättre sent än aldrig säger jag.. borde skett för mycket länge sedan.
 
 
125: 29 juni
Vaknar upp hemma hos Elsa imorse, eftersom Kate var i NY och Izzy sov hos Grandy. Elsas hund Ozzy kom upp och mös i sängen, saknar verkligen att få mysa med en hund. När jag kommer upp på ovanvåningen har elsa börjat med frukosten och satt igång filmen "Girls just wanna have fun". Vi åt frukost framför filmen innan vi drog oss mot gymmet. När vi kom hem igen körde vi till mig och åt lunch och tog en kopp kaffe, innan jag skulle åka och hämta Izzy från hennes läger. Efter lägret hade hon först simning och sedan filmmys hemma hos en av ledarna, vilket hon tyckte var jätteroligt. Nu har hon precis kommit i säng, och jag väntar på Kate, sedan är det även dags för mig att sova efter den mysigaste helgen på länge! 
 
 
 

122: June 26
I havn't been home at all this weekend, almost anyway. During the day on Friday, Elsa and I drove out to Izzy's camp to watch her horse show, because she had asked me so nicely the day before. On Friday night Elin, Elsa and I had Tacos along with Kate and Izzy at my house. Normally, we always have pizza on Fridays, but I broke that tradition a bit, but it was appreciated! After we finished eating we went to Elsa's where we sat and fiddled with our newly purchased scrapbooks and watched a movie!

123: June 27
On Saturday my alarm went off at 06:00 because Izzy was going to have a Swim Meet at 07.30. It was 18 ° C and pouring rain just this day, I felt quite sorry for Izzy who jumped in the pool in the cold (yes one becomes rather spoiled if you have 30+ all the time ..) After I came back home, I went directly to Elsa's and we sat with our scrapbooks and ate lunch before we went home to Elin's. At Elin's we bought more stuff to our scrapbooks and sat with them all day! We ate dinner at her family's house because the grandmother would cook for us. The family is Indian and therefore it was divinely good food! We watched movies the whole night before we all three fell asleep in Elin's 120 bed, a very cozy evening.

124: June 28
Waking up with the best babes, is not entirely wrong.. and then have breakfast and spend the whole day with them does not make things worse. We woke up, ran out and bought fresh bread and went out and got Elin's pictures for her scrapbook, ate breakfast which was so amazingly good and continued scrapbooking. When I was done with mine, I fell asleep on the couch for a while and then Elsa and I went to my house for dinner (which I forgot to take pictures of because I was too hungry) and then back to her house again to watch a movie together with Elin, "Dirty Dancing".

125: June 29
This morning, I woke up at Elsa's,  because Kate was in NY and Izzy slept in Grandy's. Elsa's dog Ozzy came up and slept with me in bed, I really miss getting cozy with a dog. When I get up on the top floor Elsa had started with the breakfast and started the movie "Girls just wanna have fun". We ate breakfast in front of the movie before we dragged ourselves to the gym. When we came back home we drove to my house and ate lunch, and took a cup of coffee before I would go and pick Izzy from her camp. After the camp, she first had swimming and then movie night at the home of one of the leaders, which she thought was great fun. Now she just got into bed, and I'm waiting for Kate, then it is also time for me to sleep after the most cozy weekend in a long time!