Andra Sidan Atlanten

121. Fina tjejer och mat.
Idag såg rutinerna ut som vanligt, förutom att Elsa kom över. Vi körde till ett ställe som heter Michael's för att köpa en scrapbook och saker till den!  Till lunch lagade vi  avokado-pasta, vilket var helt underbart! Sedan var det dags för mig att köra och hämta Izzy. Trafiken idag har varit helt galen!! En runda som skulle ha tagit en timme med bilen tog idag tre timmar. Jag skulle hämta Izzy på hennes läger, köra henne till downtown DC (Kate och Izzy skulle på Baseball) och sedan hem. Ikväll åkte jag hem till Elin tillsammans med Elsa för att äta indiskt, nyttiga "chokladbollar" och se ännu ett avsnitt av Mistresses. Nu ligger jag i sängen och ska sova, jag är så himla trött idag. 
 
Today, my day looked just like any other day, exept for Elsa coming over. We drove to a place called Michael's to buy a scrapbook and things to go with it. For lunch we made a avocado-pasta, which was wonderful. After that I picked up Izzy at camp, drove her downtown (Kate and Izzy went to the baseball game) and then back home. This trip usally doesn't take more than 1,5 hours. Tonight I went to Elin's house with Elsa to have dinner, eat healty "Chokladbollar" and to watch Mistresses.