Andra Sidan Atlanten

120.
Inatt var jag hemma 1.30 efter att ha hämtat Theresa på Union station, jag vaknade upp mitt i natten av att Elsa skrattade, i sömnen. Katten var uppe i sängen och hoppade för att jag hade glömt stänga dörren. Bra natt det där, jag klagar inte, haha. Jag vaknade och gjorde frukost till Izzy, Elsa och mig. Vi lämnade av Izzy på lägret, åkte till min bank och sedan till Elsas pool innan det var dags för mig att hämta Izzy sen. Ikväll gick jag och Izzy på bio tillsammans med Elsa och Elin för att se "Inside Out", gud vilken bra film!! Har ni inte sett den, så gör det.
 
Last night, I was home at 1.30am after picking up Theresa at Union Station! I woke up in the middle of the night because Elsa was laughing, and the cat was up in my bed because I forgot to close my door.. haha. I woke up, made breakfast for me, Izzy and Elsa. We dropped off Izzy at her camp, went to my bank and later on to the pool. This evening Izzy, Elsa, Elin and I went to the movies and we saw "Inside out", what a great movie. If you havn't watched it yet, I think you should.