Andra Sidan Atlanten

181. Blacklight run.
På morgonen vaknar jag tillsammans med Elin och Elsa! Mina kära vänner vaknar vid klockan 8 på morgonen, men de var snälla nog att låta mig sova ut. Jag vaknade vid 10 och vi åt alla fruokost tillsammans. Elsa och Elin kunde inte sova bra, men ni som känner mig vet att jag sover hur bra som helst, alltid. Efter frukosten åkte vi till ett fullpackat Tyson's Corner och jag ville hem för att det var alldeles för mycket folk men jag kom hem med ett par nya byxor och nya Nike-skor. Det här med att hålla i pengarna är tydligen inte min grej. 

På eftermiddagen kom Angelica förbi och vi åkte vidare till Fed-Ex Field för att genomföra Black Light Run. Vi kom dit tre timmar innan loppet för att hämta ut våra tröjor, vilket innebar att vi fick vänta tre timmar på att vi skulle springa.. När vi väl sprang (jag gick, alla andra sprang) så slängde de färg på oss och det lyste i mörkret eftersom det var UV lampor överallt.